.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی ساری امروز آغاز شد

شمال نیوز: نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی شهرستان ساری امروز با برگزاری کارناوال این رقابت ها در ساری آغاز به کار کرد.

به گزارش شمال نیوز، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری در مراسم آغاز به کار نخستین المپیاد ورزشی ساری با بیان اینکه برگزاری نخستین المپیاد ورزشی به منزله رویش ورزش در تمامی ورزشکاران، پیشکسوتان و علاقمندان به این رشته است، گفت: این المپیاد به منزله رستاخیزی در عمل به توصیه های رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر «تحصیل،تهذیب و ورزش» است.

حسین دلیری با اشاره به اینکه نخستین المپیادورزشی با مشارکت ۴ هزار و ۲۲۳ ورزشکار مرد و ۳ هزار و ۸۰۱ورزشکار زن در قالب ۱۳۸ رشته برگزار می شود، افزود: ورزشکاران از تاریخ ۲ الی ۳۰ آذرماه سال جاری به رقابت می پردازند.

وی با بیان اینکه مشعل نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی در بخش های مختلف ساری، شامل؛ رودپی شمالی و جنوبی، میان‌رود، دودانگه و چهاردانگه حمل شد، اضافه کرد: هدف از برگزاری این المپیاد کشف و شناسایی استعداهای جوانان، استفاده از توانمندی هیئٔت های ورزشی در سطح مدارس، دانشگاه ها و باشگاه های ورزشی است.

دلیری بیان کرد: امید است ورزشکاران توانمند ساری بتوانند ادامه دهنده راه پهلوان تختی باشند.

به گزارش ایسنا، در حاشیه برگزاری نخستین المپیادفرهنگی ورزشی ساری از چند خانواده شهید قدردانی شد و برنامه رژه از سوی رشته های مختلف ورزشی به اجرادرآمد.

اجرای سرود نخستین المپیادفرهنگی ورزشی، ورزش زورخانه ای، رقص محلی کودکان از برنامه های جانبی این مراسم بود.

به گزارش ایسنا، متأسفانه با توجه به حجم المپیاد فرهنگی ورزشی نیاز به در نظر گرفتن کارت ویژه برای رسانه ها احساس می شد که این اقدام صورت نگرفت و همین عامل سبب بی نظمی و ایجاد موانعی برای فعالیت رسانه ها در این مراسم شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.263 seconds.